X
  • Brak produktów na liście

masz pytania? jesteśmy do twojej dyspozycji.

Polskok Sp. z o.o.
ul. Wodzińska 1
32-500 Chrzanów

tel: +48 (0)32 642 37 47
kom.: +48 729010200

email: polskok@polskok.com.pl

Dane rejestrowe:

REGON: 356883618
NIP: PL 628-208-48-14
KRS: 0000219300
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE
XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRS
Kapitał Zakładowy: 75 000,00 PLN

Masz Pytanie? Zadzwoń!
+48 729 010 200
FAQ

W każdej chwili służymy pomocą udzielając fachowych informacji oraz rad na podstawie Twoich preferencji i zainteresowań. Skontaktuj się z naszym działem handlowym pod numerem telefonu 32 642 37 47 lub 48 509 244 745 lub prześlij do nas zapytanie na adres email polskok@polskok.com.pl

Wyroby dostępne w naszej ofercie produkowane są zgodnie z obowiązującymi normami, a większość z nich posiada odpowiednie certyfikaty krajowe i międzynarodowe jak UWW, FIG, TUV, IJF, WKF, WT, ITF, AIBA. Część naszych produktów posiada również certyfikat HIC (kryterium urazu głowy, ang. Head Injury Criterion) 

Nasz dział handlowy przygotuje dla Ciebie, niezobowiązującą, indywidualną ofertę cenową. Wystarczy, że za pomocą przycisku „zapytaj o produkt” dodaj interesujący Cię wyrób do listy zapytania. Otwórz listę, która znajduje się w prawym górnym rogu strony. Uzupełnij swoje dane i prześlij do nas zapytanie. W zależności od zakresu oferta zostanie przygotowana od 2 do 5 dni roboczych.

Termin realizacji jest zależny od zakresu zamówienia. Wynosi zazwyczaj od 3 do 6 tygodni, ponieważ nasze wyroby produkowane są na zamówienie.Dokładny termin zostanie ustalony i podany po złożeniu zamówienia. Do czasu oczekiwania należy również doliczyć czas dostawy.

Koszt dostawy do Twojej miejscowości zostanie przekalkulowany i załączony do oferty produktowej.

Prosimy o składanie zamówień na podstawie otrzymanych ofert wysyłając wiadomość na adres email polskok@polskok.com.pl. Do złożenia zamówienia konieczne będzie podanie: danych nabywcy, adresu dostawy oraz numer kontaktowego.

Możesz, jednak musisz to zrobić przed wysyłką.
Pamiętaj jednak, że zarówno termin realizacji, jak i koszt dostawy może w takim przypadku ulec zmianie.

Oczywiście. Jednak w celu otrzymania dokładnych informacji zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

Po złożeniu zamówienia pracownik działu handlowego przygotuje Pro Formę z numerem konta, na podstawie której należy dokonać wpłaty.W przypadku instytucji budżetowych płatność za zamówienie następuje w terminie 14 dni od dostawy towaru. Prosimy nie dokonywać wpłat na podstawie cenników bądź ofert.

Okres gwarancji jest zależny od rodzaju produkty i wynosi: 12,24,36 lub 60 miesięcy. Informację na jego temat znajdziesz w uwagach do oferty.