X
  • Brak produktów na liście

Pomoc / FAQ - czyli najcześciej zadawane pytania.

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na pytania, które najcześciej Państwo zadajecie. Oczywiście cały czas jesteśmy do Państwa dyspozycji – zachęcamy do kontaktu mailowego oraz telefonicznego. 

Chciałbym zakupić towar jednak nie wiem, który będzie dla mnie najlepszy

W każdej chwili służymy pomocą udzielając fachowych informacji oraz rad na podstawie Twoich preferencji i zainteresowań.

Skontaktuj się z naszym działem handlowym pod numerem telefonu 32 642 37 47 lub 48 509 244 745 lub prześlij do nas zapytanie na adres email polskok@polskok.com.pl

Czy produkty w waszej ofercie są bezpieczne i posiadają jakiś certyfikat?

Wyroby dostępne w naszej ofercie produkowane są zgodnie z obowiązującymi normami, a większość z nich posiada odpowiednie certyfikaty krajowe i międzynarodowe jak UWW, FIG, TUV, IJF, WKF, WT, ITF, AIBA. Część naszych produktów posiada również certyfikat HIC (kryterium urazu głowy, ang. Head Injury Criterion) 

Gdzie mogę znaleźć ceny produktów?

Nasz dział handlowy przygotuje dla Ciebie, niezobowiązującą, indywidualną ofertę cenową. Wystarczy, że za pomocą przycisku „zapytaj o produkt” dodaj interesujący Cię wyrób do listy zapytania. Otwórz listę, która znajduje się w prawym górnym rogu strony. Uzupełnij swoje dane i prześlij do nas zapytanie. W zależności od zakresu oferta zostanie przygotowana od 2 do 5 dni roboczych.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji jest zależny od zakresu zamówienia. Wynosi zazwyczaj od 3 do 6 tygodni, ponieważ nasze wyroby produkowane są na zamówienie.Dokładny termin zostanie ustalony i podany po złożeniu zamówienia. Do czasu oczekiwania należy również doliczyć czas dostawy.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy do Twojej miejscowości zostanie przekalkulowany i załączony do oferty produktowej.

Jak mogę zamówić interesujący mnie produkt?

Prosimy o składanie zamówień na podstawie otrzymanych ofert wysyłając wiadomość na adres email polskok@polskok.com.pl. Do złożenia zamówienia konieczne będzie podanie: danych nabywcy, adresu dostawy oraz numer kontaktowego.

Czy mogę dodać kolejny produkt po złożeniu zamówienia?

Możesz, jednak musisz to zrobić przed wysyłką.
Pamiętaj jednak, że zarówno termin realizacji, jak i koszt dostawy może w takim przypadku ulec zmianie.

Czy mogę złożyć zamówienie na adres poza granicami Polski?

Oczywiście. Jednak w celu otrzymania dokładnych informacji zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

Po złożeniu zamówienia pracownik działu handlowego przygotuje Pro Formę z numerem konta, na podstawie której należy dokonać wpłaty.W przypadku instytucji budżetowych płatność za zamówienie następuje w terminie 14 dni od dostawy towaru. Prosimy nie dokonywać wpłat na podstawie cenników bądź ofert.

Ile wynosi okres gwarancji na wasze produkty?

Okres gwarancji jest zależny od rodzaju produkty i wynosi: 12,24,36 lub 60 miesięcy. Informację na jego temat znajdziesz w uwagach do oferty.