X
  • Brak produktów na liście

Pomoc / FAQ - czyli najcześciej zadawane pytania.

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na pytania, które najcześciej Państwo zadajecie. Oczywiście cały czas jesteśmy do Państwa dyspozycji – zachęcamy do kontaktu mailowego oraz telefonicznego. 

Chciałbym zakupić towar jednak nie wiem, który będzie dla mnie najlepszy

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym pod nr tel. 32 642-37-47. W każdej chwili służy on pomocą udzielając fachowych informacji oraz rad na podstawie Twoich preferencji i zainteresowań. Dla nas najważniejsze jest Twoje zadowolenie z zakupionego produktu.

Czy produkty w waszej ofercie są bezpieczne i posiadają jakiś certyfikat?

Oczywiście. Nasze wyroby produkowane są zgodnie z obowiązującymi normami, a większość z nich posiada odpowiednie certyfikaty krajowe (Certyfikat Instytutu Sportu) i międzynarodowe FILA, FIG, TUV. Nasze certyfikaty możesz zobaczyć TUTAJ, a inne dostępne są na życzenie.

Gdzie mogę znaleźć ceny produktów?

Wszystkie cenniki dostępne są w zakładce „Do pobrania”

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Każdy produkt znajdujący się w ofercie ma określony termin realizacji i wszystko zależy od rodzaju zamówienia. Termin to zwykle od 2 do 4 tygodni. Obejmuje on jedynie dni robocze, a więc nie uwzględnia sobót, niedziel i świąt. Dokładny termin realizacji zostaje podany w przypadku złożenia zamówienia. Termin realizacji zamówienia + dostawa przez przewoźnika = całkowity czas oczekiwania na przesyłkę.

Jaki jest koszt dostawy?

Informacje o koszcie dostawy podane są pod koniec cenników wybranych towarów. Dla pozostałego asortymentu koszt dostawy liczony jest dla każdego zapytania indywidualnie. W celu uzyskania dokładnej informacji prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.

Jak mogę zamówić interesujący mnie produkt?

Możesz złożyć zamówienie wysyłając je na adres email polskok@polskok.com.pl bądź też faxem na nr 32 642-37-47 wew.25.
Aby Ci to ułatwić przygotowaliśmy dla Ciebie formularz zamówienia w PDF lub formularz zamówienia w pliku .doc (MS Word)z możliwością edycji.
Pamiętaj, aby przed złożeniem zamówienia upewnić się jaki jest jego koszt dostawy.

Czy mogę dodać kolejny produkt po złożeniu zamówienia?

Możesz, jednak musisz to zrobić przed wysyłką.
Pamiętaj jednak, że zarówno termin realizacji, jak i koszt dostawy może w takim przypadku ulec zmianie.

Czy mogę złożyć zamówienie na adres poza granicami Polski?

Oczywiście. Jednak w celu otrzymania dokładnych informacji zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

Każdy po złożeniu zamówienia otrzymuje fakturę Pro-Forma z nr konta, na podstawie której może dokonać wpłaty.
Prosimy nie dokonywać wpłat na podstawie cenników bądź ofert.

Ile wynosi okres gwarancji na wasze produkty?

Okres gwarancji w zależności od konkretnego produktu wynosi 12, 36 lub 60 miesięcy.
Szczegółowe informacje podane są na końcu każdego cennika. Zapraszamy również do kontaktu z naszym działem handlowym.